łazienki aranżacje

Aranżacja łazienki może być całym remontem, może byc wymianą kilku rzeczy i dodatków
Bardzo lubię aranżować mieszkania – wymyśliłam już trzy swoje, dwa mamy i wciąż zastanawiam się czy nie pójść na jakieś studia w tym kierunku. Coraz więcej osób przykłada się do tego jak wygląda ich mieszkanie, dbamy by były funkcjonalne – zwłaszcza te małe, a przecież większość z nas takie ma.


Ostatnio zabrałam się za aranżację łazienki…

Ostatnio zabrałam się za aranżację łazienki mojej mamy – jest bardzo fajna – bo połączona razem z wc – więc większa, ale poprzedni właściciele w ogóle nie zadbali by była ładna i funkcjonalna. Projekt łazienki (kolo.com.pl) zrobili tak, że nie ma miejsca które jest jasne – lampy są tak zamontowane że oświetlają sufit – w wannie jest ciemno, przy lustrze również – a przecież tam trzeba się umalować i ogolić, najjaśniej jest tam gdzie stoi kibelek. Przejrzałam w internecie projekty łazienek – u mamy dużo zmieniać nie będziemy – kolor jest ładny, niebieski, tylko część trzeba na nowo pomalować – bo tylko część jest w płytkach i koniecznie zrobić coś ze światłem. Tak ciemno być nie może.

Przyniosłam jeszcze katalogi z lampami…

Przyniosłam jeszcze katalogi z lampami i zabrałam się za nowy projekt łazienki. W końcu lustro też postanowiłyśmy zmienić – na takie jak w garderobie gwiazd, ono da więcej światła – i będzie jaśniej w kąciku gdzie stoi umywalka. I już takie małe łazienki aranżacje dają fajny efekt i to niewielkim kosztem – wymieniłyśmy lampy, lustro, pomalowałyśmy ścianę, i jeszcze nowe ręczniki kupiłyśmy – niebieskie dla mamy, granatowe dla taty. Jeszcze może nowe kubeczki do szczoteczek kupimy i poduszeczkę do wanny. I gotowe, a mama może się śmiało malować dzięki nowej łazienki aranżacje.

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

