Ciekawe wykończenia

Prowadzę swoją firmę już od wielu lat, mam spore doświadczenie w sprawach remontowych wnętrz. Osoby, z którymi współpracuje także mają wspaniałą opinię o mnie i mojej firmie. To wszystko sprawia, że klientów mi tylko przybywa, a ja jestem bardzo szczęśliwy z tego powodu.
Myślę, że to, że mam naprawdę wielu klientów wynika z tego, że jestem wszechstronny daje swoim klientom wszystko od roboty hydraulicznej, po naprawianie urządzeń, układanie parkietów.

syfon do brodzika

Foto: images.kangoo.pl

Dzięki temu oni zgłaszają się właśnie…

Dzięki temu oni zgłaszają się właśnie do mnie i mają wszystko pozałatwiane przez jedna firmę to pozwala zaoszczędzać im czas i pieniądze w szukaniu różnych fachowców. A jak oczywistym jest w tych czasach z fachowcami dzieje się różnie. Tak, więc lepiej wybrać jednego wspaniałego majstra, który ma ogromne doświadczenie, a taką osobą jestem właśnie ja. W ostatnim czasie miałem spory projekt, musiałem dokończyć dom od środka, wszystko od podłogi po parkiet, łącznie z montowaniem mebli. Dokończenie łazienki zajęło mi najmniej czasu (kolo.com.pl).

Zabudowa wanny, jaką trzeba było zrobić poszła sprawnie, to samo tyczyło się montażu wc kompakt. Aranżacje łazienek są naprawdę łatwe i są bardzo ciekawe, kreatywne i oryginalne. Na przestrzeni lat zauważyłem, że klienci mają coraz to różniejsze i bardziej różnorodne gusta. Już nie chodzi o to by czuć się pięknie w swoim domu czy mieszkaniu, teraz chodzi o to by wszystko było takie wymyślne, inne, indywidualne.

Właśnie ten ostatni projekt, przy którym pracowałem…

Właśnie ten ostatni projekt, przy którym pracowałem jest taki. Właściciele, sami nie wiedzieli, co by tu jeszcze wmontować by zrobić wrażenie na odwiedzających. Mnie osobiście się nie podobało to, co musiałem u nich wykonać, bo było wszystko i nic żadnego stylu, ale cóż taka praca, za którą mi płacą, więc wykonałem wszystko, tak jak najlepiej umiałem. Chodź muszę przyznać, że meble łazienkowe Geberit jakie wybrali moi klienci są bardzo dobrej jakości.

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

